/2021.10.06/: Зул сарын баярын өмнө бензиний үнэ бүх цаг үеийн хамгийн дээд хэмжээнд хүрч магадгүй гэж RAC анхаарууллаа.
Шатахуун түгээх станцын тоо буурч байгаа нь жолооч нар танкаа дүүргэхээсээ илүү хэр үнэтэй болох бол гэж санаа зовж эхлэнэ хэмээн жолооч нарын нэгдсэн байгууллага анхаарууллаа.
Машины түлшний савыг дүүргэхэд дундаж үнэ есдүгээр сард өмнөх оны мөн үеийнхээс ойролцоогоор 12 фунт стерлингийн /46,500₮/ үнэтэй байна гэж RAC мэдээлэв.
Цагаан тугалгагүй бензиний үнэ есдүгээр сард 1.5 нэгжээр өсч, нэг литр нь 136.83p болж, өнгөрсөн оныхоос 22 дахин үнэтэй болсон бол дизель түлш 2.5 хувиар өсч, 139.25 болж 2020 оны үнээс 21 хувиар өссөн байна. Энэ нь 55 литрийн багтаамжтай танк дүүргэхэд бензин 75.26 фунт /291,783₮/, дизель түлш 76.59 /296,939₮/ фунт стерлинг зарцуулж байгаа бөгөөд энэ нь тус бүр өнгөрсөн оныхоос ойролцоогоор 12 фунт стерлинг илүү үнэтэй байна.
RAC-ийн мэдээлснээр энэхүү өсөлт нь сүүлийн хэдэн долоо хоногт Их Британийн түлшний том тэрэгний жолооч нарын хомсдолтой болон бензиний хомсдолтой холбоогүй гэжээ.
Шатахуун нийлүүлдэг байгууллагууд шатахууны үнийг нефтийн өртөгтэй холбосон бөгөөд газрын тосны үнэ есдүгээр сард 10% -иар өсч, энэ долоо хоногт баррель нь 80 доллараас (57 фунт стерлинг) дээш гарсан байна. Wall Street-ийн Goldman Sachs банк Зул сарын баяраар үнэ дахин өсөж 90 доллар (66 фунт стерлинг) хүрнэ гэж таамаглаж байна.
RAC-ийн түлшний төлөөлөгч Симон Уильямс хэлэхдээ, Ковидын хөл хориог сулруулах үед эдийн засаг хурдацтай хөгжиж эхэлснээр газрын тосны эрэлт нийлүүлэлтээс давж байгаа бөгөөд энэ долоо хоногт ОПЕК газрын тосны урсгалыг мэдэгдэхүйц нэмэгдүүлэхгүй байхаар шийдсэнээр эрэлт улам бүр нэмэгдсэн гэв.
PRA-ийн гүйцэтгэх захирал Гордон Балмер хэлэхдээ, түлшний цистерний жолооч нарын хомсдолыг арилгахын тулд түлшний цистерн жолоодох цэргүүдийг ажиллуулж байсан ч эдгээр бүс нутгуудад жижиглэн худалдаа, хүнсний салбар хомсдолд орсон хэвээр байна.
RAC-ийн мэдээлснээр түлш нь дуусаж зогссон машин тээвэрлэлтийн үйлчилгээ нь ердийнхөөсөө 13 дахин нэмэгдсэн байна.
Эх сурвалж: theguardian.com